Reklamní předměty, do kterých investujte během jara

Investovat do reklamních předmětů se vyplatí, to je všeobecně známý fakt. Dokonce to prokázaly i nedávné studie, které se zaměřovaly na to, jaká reklama je v současné době nejefektivnější, respektive jaká reklama stojí za to a která z nich přinese nejvíce požadovaného ovoce. V případě, že patříte k lidem, kteří se do reklamních předmětů nebojí investovat, pravděpodobně přemýšlíte, do jakých reklamních předmětů investovat během jara. Moc dobře víte, že každé roční období si vyžaduje trochu jiné reklamní předměty, proto se nabízí otázka, co požaduje jaro?

Během zimy jsme mohli zákazníky nebo zaměstnance či obchodní partnery nebo návštěvníky firmy potěšit škrabkami na sklo, které se hodily nejen v horských oblastech, kde napadly metry sněhu. Kromě toho se hodily i vánoční čepice, baňky nebo vánoční punčochy. Jelikož však zimě odzvonilo, nabízí se otázka, jaké reklamní předměty pořídit nyní?

Sluneční brýle jsou dobrou investicí

Na jaře nám začíná sluníčko ukazovat své paprsky, což znamená, že je třeba začít chránit své oči. Nezapomeňte proto především na sluneční brýle, které jsou bezesporu velice dobrou investicí. Na reklamní sluneční brýle je dnes možné natisknout prakticky jakoukoli reklamu. Většinou reklama sídlí na nožičkách brýlí. 

Je skvělé, že i barvu si můžete vybrat takovou, jaká se vám líbí. Vhodné je však volit takovou, která plně koresponduje s logem firmy nebo s vaší firmou obecně. To je ostatně při výběru a vytváření reklamních předmětů velice důležité – vybrat si je v takovém designu, který by plně korespondoval s firmou. 

Deštníky pro propršené jarní dny

Jaro se také nese ve znamení dešťů. Sice nemusíme očekávat velké bouřky, na druhou stranu déšť je rozhodně na místě. Abyste se před deštěm nemuseli schovávat doma, mějte u sebe vždy deštník. Věděli jste, že i deštník může být vaším reklamním předmětem? Bude to doslova chodící reklama, pokud to s velikostí loga na deštníku nepřeženete.