Mall.cz

  • Oblast: internetové nakupování
  • Vznik: r. 2000
  • Produktů v nabídce: 200 000
  • Webová stránka: www.mall.cz

O webu:

Vše začalo roku 2000, kdy mall.cz vstoupil na trh. Nejdříve se nabízelo hlavně vestavné zboží, tedy konkrétně domácí spotřebiče, které byly tou dobou na trhu naprosto nevídané. Postupně společnost jenom kvetla. O rok později například přišla obrovská investice do celého sortimentu a o další rok později se začaly provozovat i nové obchody, už dávno to nebylo jenom o bílém vestavném zboží. A už v roce 2005 se společnost rozhodla zaujmout rovnou i zahraničí. To se jí ostatně povedlo, protože učarovala hlavně Slovensku, Polsku a Maďarsku. Postupně se k těmto zemím přidalo i n

Německo.

Zlomovým a poměrně úspěšným rokem byl rok 2009, během kterého byla úspěšně dokončena implementace systému SAP. Otevřelo se mimo jiné i moderní a vysoce automatizované logistickém centru. Dále se otevřela nová pražská pobočka, konkrétně se sportovními potřebami. Byla to další prodejna, která se přidala k už otevřeným dvaadvaceti prodejnám.

Až do roku 2015 se společnost snažila neustále otvírat nové pobočky, které budou k mání pro všechny obyvatele v době, kdy to budou potřebovat. Není se čemu divit, když se pak například pobočky jenom v Karlových Varech a Hradci Králové do konce toho roku otevřeli už sedmnáctkrát. Téhož roku se stal Mall.cz majetkem společnosti Rockaway, která mimo jiné pod svými křídly má například Heureku nebo Uloženku.

Následující rok byl pro mall.cz přelomový hlavně proto, že se úspěšně otestovalo doručování zboží pomocí dronů. Toho roku vznikl také podnik Mall Group, který všechny „Mally“ sjednotil pod jednu střechu – počítají se všechny pobočky nejen ve střední, ale také ve východní Evropě.

Dnes už Mall.cz neprodává jenom elektroniku nebo sport, ale prodává už naprosto všechno – přes televizi, audio, zahradu či krásu, až po hračky, sport, auto-moto, knihy, zábavu či drogerii nebo PC.