Hruška

  • Majitelé: Hruzíkovi, Plevovi, Škrabalovi
  • Rodinná značka: ano
  • Počet rodinných příslušníků: 6 členů
  • Tržby: 8 mld. Kč
  • EBITDA: 298 mil. Kč

O značce:

Společnost Hruška je jednou z největších nezávislých maloobchodních sítí v České republice. Její pobočky najdete takřka na každém rohu a neustále se rozvíjí a rozšiřuje. Tuto nezávislou síť s potravinami a s velice přijatelnými cenami se rozhodli vybudovat Karel a Pavel Hruzíkovi – jedná se o otce a syna, tudíž opět se jedná o rodinnou společnost. K tomu přibrali i Jarmilu Plevovou a Janu Škrabalovou, kteří se s chutí do nového podnikání vložili. Kdo by na úplném začátku čekal, že Hruška bude tak rychle se rozvíjející síť obchodů!

Co se týče procentuálního rozdělení, pak Pavel Hruzík vlastní zhruba čtyřicet procent firmy. Obě ženy mají po třiceti procentech.

Pod pojmem Hruška jako maloobchodní síť prodejen s potravinami se vybaví pokaždé zhruba čtyři sta prodejen, které jsou rozmístěny po celé Moravě. Do této skupiny mimo jiné patří také i pekárna. V současné době je podle nejnovějších informací čtyřicetiprocentní podíl otce převeden na syna, ovšem otec neustále v této stále se rozvíjející se společnosti pracuje.

Dnes má dokonce tato společnost šest členů i z řad rodinných příslušníků Plevové a Škrabalové. Tržby dosahují vždy zhruba osmi miliard korun, což je naprosto fantastické. Co se týče měsíčního EBITDA, pak ten dosahuje skoro tří set milionů korun, a to je rozhodně důvod k úspěchu a k samochvále.

Více informací: http://www.mohruska.cz/