BeWooden

  • Majitelé:  
  • Rodinná značka: ne 
  • Počet rodinných příslušníků:  
  • Tržby:  
  • EBITDA:  

O značce: 

Kdo by si dnes dokázal představit svět bez pánských dřevěných motýlků? Tento trend není u nás zrovna dlouho, stojí za ním parta přátel. Ti přinesli na trh něco do té doby nevídaného. Přinesli na trh dřevěné motýlky, které se rázem staly takovým hitem, že je možná dnes už bereme za dlouholetou samozřejmost. Trend dřevěného motýlku je opravdu neobvyklý, dnes však značka BeWooden není jenom o nich. I když původně se s motýlky začínalo, nyní je sortiment daleko pestřejší. Stále je však na prvním místě dřevo a souznění s přírodou.  

Značka BeWooden byla založena jako kombinace řemesel, poctivé ruční práce a také přírody. To jsou hlavní hodnoty, které se ostatně promítají do všech nabízených produktů zmiňované značky. Vůbec první produkty začaly vznikat roku 2013, kdy značka vstoupila na trh.  

Jak již bylo zmíněno, vůbec prvními produkty byly dřevěné motýlky, na kterých se pracovalo dlouhé čtyři měsíce, než spatřil první z nich světlo světa. Bylo to opravdu o hledání vhodného tvaru, také o hledání vhodného typu dřeva a také o dodělávání drobností a detailů. S postupem let i tento prvotní produkt dostával zcela nové rozměry – kupříkladu se začalo s používáním gravírovacího stroje.  

Po první velké spolupráci, první kanceláři, prvním dobytí části území České republiky a dalšího přišla značka s novými produkty, a to konkrétně s brožemi. To bylo roku 2017 a brože perfektně ladily s již vyrobenými motýlky. Nebyly však v podobě luxusní perly nebo podobného, byly opět ze dřeva a jejich provedení bylo tak osobité, že se i tento dřevěný doplněk velice rychle ujal.  

S postupem let do sortimentu značky přibyly také peněženky, manžetové knoflíčky, také náramky, dřevěné brýle, náušnice, náhrdelníky nebo přívěsky či prsteny a ozdoby do klopy.